ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA: Usługi integracji społecznej PPWOW-04/2009 |
Wpisany przez Renata Sarwa | |||
piątek, 03 lipca 2009 16:50 | |||
Rzeczyca dn. 3.07.2009 r. PPWOW-04/2009 ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA: Usługi integracji społecznej
1. ZAMAWIAJˇCY Wójt Gminy Rzeczyca , (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej. 2. SPOTKANIE INFORMACYJNE Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w dniu 16.07. 2009 r. o godz. 10.00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Rzeczycy ul. Mościckiego 9 3. PROCEDURA Zgodnie z § 3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiedzy Zarządem Wojewdztwa.Wybór usługodawców odbywać się będzie, w zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007, Nr 223 poz. 1665 z późn. zm.), w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku ¦wiatowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl . Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu. 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZʦCI) OFERTY CZʦCIOWE Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć oferte na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część , jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą część. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.
WARIANTY Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych CZĘ¦Ć I - Usługi dla rodzin Zorganizowanie festynu rodzinno – integracyjnego pt. „¦więto plonów i tradycji ludowej w Gminie Rzeczyca , ze wspólną biesiadą” - dla rodzin z terenu gminy Rzeczyca. Integracja społeczna organizowanie imprez kulturalno-rozrywkowych –odbiorcami usługi będą rodziny z terenu gminy Rzeczyca. Zakres usługi: · Zapewnienie oprawy artystycznej np. występy zespołów ludowych ,muzycznych · zapewnienie zadaszonej sceny, oświetlenia, toalet, odpowiedniego nagłośnienia, · Prezentacja i degustacja potraw regionalnych przygotowanych przez sołectwa- na wspólną biesiadę, doposażenie w sprzęt , zakup nagród · zorganizowanie atrakcji rozrywkowych dla dzieci, np. wesołe miasteczko, · Zorganizowanie zabawy tanecznej dla uczestników festynu – oprawa muzyczna · Zapewnienie ładu, porządku i bezpieczeństwa w trakcie trwania festynu i po festynie. · Miejsce festynu budynek i teren wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Rzeczycy ul. Mościckiego 9 Dopuszcza się kreatywność i pomysłowość Usługodawcy co do podejmowanych działań. Termin wykonania zamówienia sierpień 2009 r. usługa jednodniowaKwota dostępnej alokacji wynosi 30. 000,00 PLN. CZĘ¦Ć II Usługi dla dzieci i młodzieży:: Usługa I: Zagospodarowanie czasu wolnego dla dzieci z terenu gminy Rzeczyca w zakresie organizacji pozalekcyjnych zajęć muzycznych w celu utworzenia młodzieżowej sekcji orkiestry dętej. Odbiorcy usługi: dzieci z terenu gminy Rzeczyca Kryterium minimalne realizacji w/w usługi- Dostępność usługi dla minimum 10 osobowej grupy - 2 godziny (zegarowa) 2 razy w tygodniu (nauka na instrumentach dętych drewnianych i blaszanych) w okresie trwania programu , - Zakup instrumentów dętych i akcesoriów, - Zatrudnienie 2 instruktorów ( 1 instruktor nauki gry na instrumentach dętych – blaszanych i 1 instruktor nauki gry na instrumentach dętych – drewnianych). - Realizacja zajęć w pomieszczeniach o odpowiednim standardzie (gmina udostępni pomieszczenia w budynkach szkół położonych na terenie gminy i w budynku GOK w Rzeczycy nieodpłatnie ) - Zorganizowanie 1- wyjazdu dla 25 uczestników programu (np. Filharmonia, Przegląd Orkiestr Dętych )- Zorganizowanie minimum 1 występu orkiestry - Posiadanie ubezpieczania OC, NNW. Dopuszcza się kreatywność i pomysłowość Usługodawcy co do podejmowanych działań. Termin wykonania zamówienia : od 01 sierpnia 2009 do 30 listopada 2009 roku.Kwota dostępnej alokacji wynosi 30.000,00 zł. CZĘ¦Ć II Usługa II: Zorganizowanie i prowadzenie cyklicznych kół zainteresowań, zajęć pozalekcyjnych (np. plastycznych, sportowych itp.) Kryterium minimalne realizacji w/w usługi - Dostępność usług 2 godziny (lekcyjne) tygodniowo dla każdego koła w okresie od września 2009 r. do listopada 2009 r. , zakup sprzętu i potrzebnych materiałów , - Zapewnienie fachowej kadry. - Prowadzenie kół i zajęć w pomieszczeniach o odpowiednim standardzie (gmina udostępni pomieszczenia w budynkach szkół położonych na terenie gminy nieodpłatnie). - Zajęcia i koła prowadzone dla minimum 12 osób w poszczególnych kołach. - Zorganizowanie 2 wyjazdów dla minimum 30 osób(np.basen,teatr, wernisaż plastyczny itp.)- Zorganizowanie zawodów sportowych , oraz wystawy plastycznej ,ufundowanie nagród - Posiadanie ubezpieczania OC, NNW. Termin realizacji usługi: od 01 września 2009r. do 30 listopada 2009r. \Dopuszcza się kreatywność i pomysłowość Usługodawcy co do podejmowanych działańNa realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 25.105,00 zł. Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie[1] rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 1 miesiąc. Usługodawca zobowiązany jest do przestawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług , przewidzianych działań informacyjnych , jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań. Podstawą płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowana jako: Dla części I – wykonanie usługi – festynu rodzinno –integracyjny dla mieszkańców gminy Rzeczyca w zawierającej opisane powyżej wymagania – koszt jednego dnia. Dla części II – Usługi dla dzieci i młodzieży: Usługa I - Sugerowana jednostka szacunkowa – 1 miesiąc. Ponadto odrębnie należy wyspecyfikować koszt wyjazdu jako koszt jednego uczestnika wycieczki Usługa II - Sugerowana jednostka szacunkowa – 1 miesiąc Ponadto odrębnie należy wyspecyfikować koszt jednego wyjazdu (np. basen ,teatru, wernisaż plastyczny itp.) 1. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY :Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są: § Organizacje pozarządowe (NGOs) § Organizacje kościelne § Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne, § Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze § Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne, Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków: 2. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ W odniesieniu do CZĘŚCI I. 1. zgodność oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług, 2. dysponowanie odpowiednią do realizacji zadania bazą lokalową, 3. dysponowanie wykwalifikowaną kadrą posiadającą odpowiednie przygotowanie do realizacji planowanych działań4. przedstawienie spójnego programu realizowanej usługi,Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia: 1. oferta techniczna, 2. potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem (pomieszczeniami) , terenem 3. dysponowanie wykwalifikowaną kadrą posiadającą odpowiednie przygotowanie do realizacji planowanej usługi W odniesieniu do Części II – Usługa I Zorganizowanie i prowadzenie cyklicznych kół zainteresowań, zajęć pozalekcyjnych 1) zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług2) przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć3) posiadanie odpowiednio wykwalifikowanej kadry4) posiadanie ubezpieczenia OC, NNW Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia[2]:1) Ramowy program i harmonogram poszczególnych kół zainteresowań2) CV personelu mającego realizować usługi3) Harmonogram wydatków środków w podziale na transze miesięczne zgodnie z planowaną realizacją jednostek 4) Oświadczenie - zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW W odniesieniu do CZʦCI II –Usługa II Zorganizowanie i prowadzenie zajęć muzycznych i utworzenie młodzieżowej sekcji orkiestry dętej 1) zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług2) przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć3) posiadanie odpowiednio wykwalifikowanej kadry4) posiadanie ubezpieczenia OC, NNW Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia[3]:1) Ramowy program i harmonogram zajęć.2) Harmonogram wydatków środków w podziale na transze miesięczne zgodnie z planowaną realizacją jednostek ,3) CV personelu mającego realizować usługi.4) Oświadczenie - zobowiązanie do zawarcia przez Usługodawcę stosownej polisy OC, NNW. Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań. 3. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT SKŁADANIE OFERTa) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Rzeczycy ul. Tomaszowska 2 97-220 Rzeczyca w terminie do 27.07 .2009 r. Terminem złożenia oferty jest termin wpływu oferty do Urzędu Gminy. b) Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta na świadczenie usług Część I : Usługi dla rodzin pt. „¦więto plonów i tradycji ludowej w Gminie Rzeczyca , ze wspólną biesiadą” - dla rodzin z terenu gminy Rzeczyca. Oferta na świadczenie usług Część II: „Usługa I Zagospodarowanie czasu wolnego dla dzieci z terenu gminy Rzeczyca w zakresie organizacji pozalekcyjnych zajęć muzycznych w celu utworzenia młodzieżowej sekcji orkiestry dętej. Oferta na świadczenie usług Część II Usługa –II : Zorganizowanie i prowadzenie cyklicznych kół zainteresowań, zajęć pozalekcyjnych (np. plastycznych, sportowych itp.) Ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Wykonawcy. Partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej, nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług (porozumienia wewnętrznego), na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego, jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa. OCENA OFERT1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:a. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność (rozwój istniejących inicjatyw, nowe metody pracy itp.), trwałość (np. kontynuacja usługi po zakończeniu realizacji projektu), dostępność do świadczenia usług dla potencjalnych beneficjentów, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Wykonawcę.c. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne), 2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń. 3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu. 4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia. 4. KONTAKT Z ZAMAWIAJˇCYM W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z Panią Regina Sarwa , Kierownik GOPS , e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. oraz telefonicznie 0-44-726-07- 20 zaproszenie_do_skladania_ofert__z_ppwow 03/07/2009,16:04 95.44 Kb
zal_nr_1_oferta_tech-fin 03/07/2009,16:04 94.00 Kb wzor_umowy_porozumienia 03/07/2009,16:04 72.84 Kb zal_nr_3_wzor_sprawozdania 03/07/2009,16:04 60.50 Kb zal_nr_4_kwestionariusz_niezaleznosci 03/07/2009,16:04 46.50 Kb Zarz Wójta_nr 6_2009 03/07/2009,16:04 28.00 Kb
|
|||
Poprawiony: wtorek, 02 listopada 2010 16:34 |