Gmina Rzeczyca realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich, pn. „Szkolna Akademia Kompetencji". |
![]() |
![]() |
Wpisany przez Radosław Bernaciak | |
środa, 24 sierpnia 2016 09:10 | |
Gmina Rzeczyca realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich, pn. „Szkolna Akademia Kompetencji". Wartość projektu to 428 676,38 zł. Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej wynosi 364 374,92 zł. Szczegółowy harmonogram udzielania wsparcia w projekcie Projekt realizowany w okresie 1.08.2016 r. – 30.06.2018 r. obejmie 126(70K i 56M)uczniów kl.I-III Gimnazjum w Rzeczycy, którzy zamieszkują w rozumieniu KC i uczą się na terenie województwa łódzkiego. Celem głównym jest poprawa przygotowania 126 uczniów Gimnazjum w Rzeczycy do efektywnego funkcjonowania na rynku edukacyjno-zawodowym w okresie od 1.08.2016r.do 30.06.2018r.poprzez polepszenie warunków nauczania,w szczególności przedmiotów przyrodniczych i na zajęciach specjalistycznych,rozwój kompetencji kluczowych matematyczno-przyrodniczych,językowych i w zakresie uniwersalnych postaw/umiejętności oraz indywidualizację pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,w tym młodszymi i niepełnosprawnymi. Do zakładanych rezultatów należą, m. in.: 1.Liczba 126 uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu. 2.Liczba 1 szkoły, w której pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych. 3.Liczba 27 uczniów Gimnazjum w Rzeczycy ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym młodszych i niepełnosprawnych, u których nastąpiło zmniejszenie o min.10%/15%(udział roczny/2-letni)dysproporcji edukacyjnych w zakresie języka polskiego i zniwelowanie o min.5%/8%(udział roczny/2-letni)dysfunkcji rozwojowych w zakresie wad wymowy i zaburzeń procesów percepcyjnych w okresie 1.08.2016r.-30.06.2018r. Realizowane zadania, to: 1.Realizacja kół zainteresowań oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy i edukacyjnym oraz właściwych postaw/umiejętności z zakresu języka angielskiego, matematyki, nauk przyrodniczych oraz w ramach SPInKa. 2.Realizacja kół zainteresowań oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych rozwijających kompetencje uczniów w zakresie przedmiotów przyrodniczych(fizyki i geografii)prowadzonych metodą eksperymentu z wykorzystaniem zakupionego doposażenia pracowni szkolnych. 3.Realizacja zajęć logopedycznych, terapii pedagogicznej oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w ramach indywidualizacji pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
|
|
Poprawiony: poniedziałek, 02 października 2017 07:29 |