Zielona Linia |
![]() |
![]() |
Wpisany przez Radosław Bernaciak | |||
czwartek, 20 września 2012 09:39 | |||
Biorąc pod uwagę trudną sytuację na rynku pracy oferujemy pomoc m.in. w postaci zaplecza informacyjnego oraz pomocy w poszukiwaniu ofert pracy, a także przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych.
Zielona Linia, to pierwsze w kraju Centrum Kontaktowe dla Klientów urzędów pracy z całej Polski. Założycielem Centrum jest Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie, jednostka Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Zielona Linia umożliwia kontakt Klienta z urzędem za pośrednictwem różnych kanałów dostępowych (telefon, e-mail, formularze internetowe, konta osobiste na portalu) zamiast osobistej wizyty w urzędzie.
Misją Centrum „Zielona Linia” jest stworzenie nowej jakości w relacjach z bezrobotnymi i pracodawcami. Współpracując z pracodawcami „Zielona Linia” pośredniczy w rekrutacji pracowników, natomiast osoby poszukujące pracy i bezrobotni mogą liczyć na szeroką pomoc w zakresie pośrednictwa ofert pracy, szkoleń oraz upowszechniania informacji o usługach rynku pracy. Centrum „Zielona Linia” tworzy nową usługę urzędów pracy, która kreuje zupełnie nową rzeczywistość dla Klientów Służb Zatrudnienia.
Nasi specjaliści telefonicznie oraz e-mailowo (do listopada planujemy uruchomić również czat) odpowiadają na pytania z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz m.in. kodeksu pracy, zakładania działalności gospodarczej. Pomagają wyjaśnić zawiłe sytuacje, informują o dostępnych formach pomocy z urzędu pracy (między innymi tj. stypendium na kontynuowanie nauki, dofinansowanie do studiów podyplomowych, staż), czy możliwości odbycia szkoleń finansowanych zarówno ze środków Funduszu Pracy jak i środków unijnych. Zielona Linia oferuje również pomoc w wyszukiwaniu ofert pracy, a od września br. uruchamia bezpłatną pomoc w przygotowaniu profesjonalnego cv oraz listu motywacyjnego. Usługi naszego Centrum realizowane są przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych, przez co w sposób szczególny mogą zainteresować ludzi korzystających dotąd z bezpośredniej formy kontaktu z urzędem..
Działania „Zielonej Linii” aktywnie wspiera Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zachęcając do korzystania z usług Contact Center wszystkie osoby szukające informacji na temat instrumentów i świadczeń urzędów pracy, a także informacji o ofertach pracy, szkoleniach, itp.
W związku ze społeczną ideą „Zielonej Linii” i korzyściami z rozpowszechnienia informacji na temat działalności naszego Centrum zwracamy się propozycją współpracy w obszarze zamieszczenia na Państwa stronie internetowej informacji o „Zielonej Linii” w postaci baneru i notatki prasowej. Format baneru jesteśmy w stanie dopasować do Państwa indywidualnych potrzeb/budowy strony. Bylibyśmy wdzięczni, gdyby zechcieli Państwo upowszechnić tę informację na stronie internetowej swojej instytucji. W razie potrzeby jesteśmy w stanie przygotować również odpowiednią notatkę lub informację prasową oraz wszelkie, niezbędne ku temu materiały graficzne.
Zależy nam aby informacja o Centrum dotarła do jak największej liczby zainteresowanych osób, dla których ta usługa została stworzona. Jest to inicjatywa społeczna godna wsparcia ze strony innych urzędów. Jest to usługa informacyjna również dla Klientów z Państwa regionu. Stąd nasza ogromna prośba o przychylne ustosunkowanie się do naszej prośby.
Zachęcamy do współpracy i ze swojej strony proponujemy m.in.:
Mamy nadzieję, że będą Państwo zainteresowani współpracą z naszym Centrum. Jesteśmy również otwarci na Państwa sugestie i propozycje dotyczące współpracy. Osobą do kontaktu w zakresie współpracy jest Bogdan Krzywicki e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , telefon: 85 74 81 621.
|